martes, 24 de marzo de 2009

Conclusions:

Aquesta primera experiència amb l’assignatura de noves tecnologies ha estat molt interessant . Se’ns ha facilitat molta informació i això ha fet que aprengués nous conceptes relacionats amb aquest àmbit. He après noves relacions o formes d’entendre la complexa relació entre ciència, tecnologia, societat i educació
La relació entre societat, ciència i tecnologia queda reflectida. És clar que la societat influencia la ciència, que la tecnologia és subsidiària de la ciència, i que la societat va a remolc de la tecnologia. La interacció entre els tres conceptes ha estat estudiada per les diferents psicologies: psicologia social, psicologia de la ciència i la perspectiva interactiva que deriva de la tecnologia. No ens podem descuidar de la importància que té el context social .
La Tecnologia Educativa és una disciplina de la didàctica i organització escolar. Un dels instruments tecnològics són les TIC (Tecnologies de la informació i comunicació). La TE té com a tret bàsic la introducció i utilització de les TIC.Aquesta utilització crec que a la realitat no a tots els centres es porta a terme i menys, de manera transversal com es comentava al debat.. També té a veure la poca capacitat o habilitat que tenen alguns mestres en l'ús de les noves tecnologies.
Per finalitzar,Vull comentar que m’ha costat molt elaborar els mapes conceptuals i que degut a qüestions personals no he pogut invertir totes les hores que hagués desitjat per tal de poder dominar bé el programa. El seu domini només és qüestió de temps i de paciència. La veritat és que cada vegada que em posava descobria alguna cosa nova.

No hay comentarios:

Publicar un comentario